Wednesday, October 22, 2008

( ^_^ ) umah terbuka KakJi @ 21/10/08

hehehehe.. nielah kedai mkn yg mak ayam ckp "makanan kesihatan"

mee krystal katanyer...


mak ayam kintan pose makan..


antara keperluan yg aku beli kat giant.. tu x termasuk makanan.. lalalala **tetap makanan....



ari nieyh aku masuk keje lambat.. sbb nyer kena g PTD Pontian amek Geran & fail Borang P & g BSN utk bank-in cek client.. biasalah kan... dah keje.. ikot jelah arahan.. mule2nyer mak ayam kintan nak EL.. tetibe je aku ckp yg kakji (X-staff) jemput g open house petang, dia pun terus nak g keje.. so dia tunggu aku kat tempat biase (Pekan Rabu)... sbb blom sarap kan... aku g r mkn kat giant tampoi.. mkn kat food court je.. sampai2 je kedai mkn blom start operasi nyer.. maka aku pun g lah shoping2 skit kat dlm giant.. lepas tu baru mkn.. heheheh perot lapo tuhan je yg tahu kannnn... menu ari nyeh adalah "makanan kesihatan ala2 cina" hehehehe.. ntah aper2 je.. tapi not bad lah...

masuk je opis dah kul 12... buat r keje2 smlm yg tertunggak.. pastu kul 3.30 ptg ader plak meeting smp ar kul 5.30 ptg.. zasssttt... terus balek antar ijamok & hema kat larkin.. g terus umah kakji ngan kintan.. mcm merestui kannn.. jln x jem.. sampai je umah kakji terus je membedok makanan.. ade soto, spagetti & lontong.. sedap2 belaka.. kekdahnye aku lapo.. semua pun sodappp..!!!

dekat2 kul 8 balek umah... x buat aper2 pun.. tgk tv & tdo...