Sunday, October 12, 2008

g beraye umah mak ayam hajah musalmah nyai loro kidul (carl ham) @ 11/10/08

sempat bersnappy kat kedai bunga kangkar pulai sblm g jusko


wif shah yg juga dtg beraye.

nielah tuan rumah.. mak ayam nyai loro kidul namenyer





ngah siap2 nak g beraye..

nie nama nyer pose abg2... jgn mkn ati occay!!!

ari nieyh x keje... si carl ham pepagi dtg umah aku antar brg2 lighting studio aku... dia jemput aku g makan2 kat umah dia kul 3..
kul 3 aku g umah carl ham kat "bandaraya kampung paya embun @ jalan ros" hehehehe sempat jugak aku bersnappy2 kat umah mak ayam nieyh... kaedahnyer dia bukan buat open house... dia jemput kwn2 keje je termasuklah aku... lalala menu hari nie adalah makanan raye... hehehe ader nasi himpit, lauk ayam, lodeh mak lodeh, kuah kacang, sambal goreng & air special ciptaan mak ayam... sedap belaka..!! balek je umah carl ham aku g jusko taman U beli skit barang2 keperluan.. kul 7 sampai umah, terus g amek gamba pengantin kat kayu ara pasong @ andaman RU merimbun... penat jugaks.. balek je dlm kul 11.30 jupe kejap afiq ngan nony kat cc.. borak2 kejap n balek umah terus ZZzzzzzzzzzz..............