Thursday, October 9, 2008

hari2 malang @ tayar keter pecah @ 9/10/08








demam smlm maseh x okeys... ari nieyh aku g keje mcm biasa.... spt biasa singgah hwa mui lagik utk isi perut ngan mak ayam kintan..

ari nieyh menu nyer adalah air teh, roti bun (sebelah jer) lalalala ngan kuew teow hwa mui.. mak ayam plak mkn mee hwa mui... ntah kenape selera aku nieyh suke mkn kat kopitiam...



ari nieyh bz sgt kat opis.. buat keje jer... sbb dah melambak sgt.. buat draf acct n menda2 yg sewaktu dengan nyer... tghari pun aku x kuar jenjalan.... kirim pokyem nasi goreng kg pak janggut... sikit plak tuh... menchik!! lapo lagik!!



balek keje je singgah kipmat kejap. cuci mata jer... pastu balek umah sbb janji ngan zaza dia nak dtg umah beraye... sampai je kat kolam air ulu choh tayar kete aku belah kiri pecah.... uwaaaaaaaaaaaa... dah le x reti nak ganti tayar... kol adek ipar aku soh dtg... kol plak abg dol jugak.. motipnyer sbb aku takut sensorang... dah le tempat tu agak keras, mlm jumaat, pastu ujan renyai2 plak... serammmm... diaorg pun datang setelah setengah jam aku tunggu... aper lagik... terus je ganti tayar spare...


sampai umah dah kol 8.. mandi2 pastu tunggu zaza dtg beraye.... pastu borak2 dia balek kul 10... tgk tv n tdo..