Tuesday, October 28, 2008

Kembali bekerja.... @ 28/10/2008

ari nie mmg terlambat bgn sbb smlm masih penat... heheheh. xder r penat maner pun.. kuar umah kul 7.10 pg... mak ayam & ijamok dah smp awal... terpaksa lah tunggu aku.. lalalala


sempat bersnappy dlm keter kat hway..



lepas je amek mereka berdua, terus g hua mui utk brekpest..


tudiahhhhhhhhh menu ari nieyh.. masih mengekalkan tema "makanan kesihatan" tapi meja tetap penohhh... ko boleh ke? mmg makin sehat lah aku...


masuk keje buat keje mcm biase r... pastu p plak majlis open house Majlis Keselamatan Negara, Ng Johor kat Dewan Jubli Intan... biaselah kannn dah name open house, menu makanan wajib adalah ns beriani, mee rebus, kambing panggang & mcm2 lah.. aku mkn ala kadar jer... **OPSssss!!** mcm x caye jekan... g ngan pokyem, kak par, kintan & macha naek keter si macha

pokyem & par yg mkn seolah2 x penah jupe makanan... tahap kebulor gaknyer... hehehehehe

lpas je mkn2 kat open house, pokyem hantar aku ngan kintan g plaza pelangi.. saje2 g bank amek duit gaji.. cuci2 mata skali.. ader lah shopin skit2.. mak ayam kintan dengan gigih nyer berabes dekar RM 200.00 beli tudung munawarah kat kiosk2 sekitar lobi plaza... nahhh.. akhirnyer jupe jugak tudung idaman nyer.... beli sampai 3 helai... ko tgklah foto2 dia tuh... siap test segala... cantik kahhh? ***terkedu kejap*** aku tgk dah mcm ustazah ct norbayah.. suke ati ko lah nyeh... x koser!!!


spt biase.. aku sempat jugak snapy2 gamba sementara tunggu mak ayam tuh..

tudiahhhh pose ratu bertudung ala2 puteri janda gunung petualang tiga.. **larik***