Monday, October 27, 2008

jumaat @ 24/10/08 ---keje, kerja, & kereje..

mekap nikah yg simple

pelamin yg telah siap



gown



"jawa spore"... **finsan**


kimono


persalinan utk majlis berinai


pagi2 kala kul 6 mak ayam Gee dah datang umah aku... sebabnyer aku nak kena antar dia mekap pengantin untuk nikah kat glang patah.. pgtn nikah kul 8 pagi... dah le ujannnnnn... sesubuh kala dah kuar... sampai je umah pgtn keje2 memekapkan pgtn pun bermula.. dekat2 kul 8 siap... aku ngan mak ayam Gee x tunggu sbb weols kena dtg lagik petang karang utk mekap berinai... pgtn pun hidangkan sarapan... pastu balek umah antar plak abah g klinik... kemas2 brg pgtn utk petang & dapatlah aku tdo kejap.. kul 5.30 ptg kuar semula g umah pgtn naek keter aku ngan mak ayam Gee & leha... lepas mekap buat persalinan & berinai.. kul 11 dah balek umah... tdo...