Wednesday, October 22, 2008

rindu kat cyg... uwaaaaaaaa



maseh sempat bersnappy sementara
nunggu mak ayam sampai....


g keje ngan bsemangat wpun hati ini rindu org tersayang... huhuhuhu spt biase tunggu si kintan.. lambat plak ari nieyh dia... sampai2 dia kelam kabut... bukan ape nyer.. ari nieyh janji ngan ijamok & hubby nyer, pokyem & nak amek hema utk g sarap kat ZZ sup tulang... sampai je dah dekat 8.30 am.. maka aku pun order r bubur nasi. hema mkn ns lemak, pokyem plak bubur nasi & laksa penang, laki ijamok plak mkn mee rebus & ija mok pun mkn bubur nasik & sup tulang...

nahh.. semua mentekedarah!!! lupe plak... spt biase mak ayam tetap tamak.. mkn bubur nasi & jemput2 seringgit... **finsan*** time kaseh kat hubby ijamok yg namenyer si zul sbb sudi blanje mkn.. laen kali aku plak blanje nahhh....

ari nieyh x r byk sgt keje... kirim awe g beli roti gardenia, kaya, tuna chili, tuna mayo, planta & air seratus plus (100 plus) hehehehe makanan nie seme utk tghari sbb ari nieyh mls nak kuar...

mrasalah.... kul 12 dah mkn lagik... meriah kat pantry... ijomok dah mule nak menjadikkan aku "bentat" dgn membawak sandwich maker & rice cooker... nasib baek cepat2 minum "lacindah cafe"

balek keje antar hema g larkin... aku suke bab ngantar org nieyh.. keje amal lah kate kann... antar plak kak par, pastu kak EL.. singgah Kipmat saje2 ngan mak ayam.. jejalan n lepak kat kopitiam.. saje pekena teh.. terus balek.. singgah gym plak.. huhuhuhu... nak kempiskan skit perut... lalalala.. balek umah sbb ader janji ngan client utk job foto kul 11 mlm... alhamdulilah rezki aku utk dpt job foto kawen pada 22 & 23 Nov 2008.. tdo...