Wednesday, October 15, 2008

Open HouSe UmAh MaK aYaM AmriL @ 14/10/08


ari nieyh ader jemputan open house umah che'gu amril a.k.a mak ayam amril... sebagai memenuhi jemputan kwn2 kannn... aku pun pegilah jugak... sampai je dah kul 9 lebey... si afiq ngan nony yg beriya2 nak ajak aku... oleh sbb malu (sbb dtg kali kedua) & xder kwn, aku pun ajak ar abg dol g skali.. siap ponteng keje mamat nieyh sbb nak jupe adek2 kat majlis gilang gemilang nieyh.. hiks...
matilah ko nyeh.... skali sampai aku igt ader majlis kawen diraja... siap ader khemah berscallop segala.. krusi & meja cantik di hias indah oleh mak ayam n anak2 didik nyer.... grand sungguh majlis open house nieyh.. boleh dpt title "award open house of the years" nasib baek xder zapin bagai kannn.. x gitew nony?????????? yg dtg pun VIP semua...
si cantik nony (baju ijau) & skandal pertama nyer pd mlm itew..

nony bersama 2 org skandal nyer mlm itew....


feelin2 lah kannnnn...........

mlm itew, nony & affiq ditugaskan keje2 sbg pelayan @ dayang sepenuh masa.... kelas kannn siap baju samer kaler, cuma laen2 corak yg membezakan pangkat nyer... lalalalala bersungguh2 mereka berdua dlm bidang catering nieyh...

afiq selaku ketua chef...


feelin2 ratu kannn... curik tulang plak nony nieyh.. mmg sebok nak bgamba jerk.. inteprem lebey..


aku ngan abg dol selaku selebriti jemputan khas...


opsss!! lupe nak bgtahu... menu mlm nieyh adalah laksa penang, satey & ntah aper2 jer.. yg pasti mmg grand... dgr citer chef diva yg masak.. lalalala


aku pun sempat jugak lah bersnappy lite2 jer


afiq & abg dol... teman tapi mesra.. yakah? ***sambil garu kpala***


skandal nony pun nak bgamba ngan aku gaks... nampak sgts aku fofular.. lupelah nama budak nieyh...



aku ngan afiq.. budak afiq nie kepenatan kaedah nyer.. cian dia kannn... demi mak ayam sanggup korban aper sajer


nony bersama ratu evergreen.. ala2 saripah ainon lah kannn... tema baju pun green jugak kann.. nielah kak yati @ pesona butik tersohor


nony & skandal ke 3 dan ke 4 nyer.. name nyer aku luper...


gamba aku ngan nony


afiq & aku....



nony & bekas skandal nyer (abg dol)

lama x jupe kann.. lentok2 plak...


skali lagik nony terpilih bergamba utk majalah... konsep pokok ru merimbun.... cover majalah "dunia pondan".... *** MOTIP ko nak tunjuk h/pone TV ko?


disebalik.....



wif abg dol




3 jenis pokok... yg duduk tu pokok keladi, belakang kiri tu pokok pisang & sebelah nyer pokok buloh betong... wakakakaka.. ***larikkkkkkkkk*************


pelakon filem "Pelokan songsang"


aku ngan afiq lagik.. jgn gossip occay.. xder aper2 pun... x gitew fiq?


***matiler..*** no komen..!! aku dipaksa memeluk dayang istana


wif Datin Hajjah Saripah Sheeda (jemputan VIP)

bersama Duli Sultanah Sheeda.. sembah ratu iols....


dah dekat nak balek, Sheeda, Adli, Iwan, Melly & kwn2 from Adli Bridal pun dtang... oleh sbb dah larut malam kan... aku ngan abg dol pun mintak diri utk balek... sekian sajorkkkkkkk