Sunday, October 12, 2008

story @ 10/10/2008

nahhh.. sempat jugak nak lipstick glossyyyyy... lalalala





oleh krn tayar keter aku pecah mlm tadik & xder kedai tayar bukak, ari nieyh aku g keje naek bus. abah akan antar keter pg nieyh utk ganti tayar baru......pepagi kala aku dah bgn... naek bus kul 6 pg kat pekan nenas abah antar.... alkisah nyer tambang bus dah naek... aku xtahu r plak.. sejak bulan pose tambang dah naek.. ader surcaj 30% katenyer.. so tambang bus dari pekan nenas ke johor bahru dah jadik rm 3.60..

punyer lah best naek bus, aku terus je tdo... sampai je larkin dah kul 7 pg.. aku naek teksi dari larkin ke menara MAA... kena plak tambang Rm 6.00.. teksi2 kat jb nie mmg x ikut meter... hanjeS!!! kalo ikut meter baru Rm 4 gak nyer..

sampai awal, opis blom bukak plak.. naseb baek pokyem dah sampai.. lepak2 bertonyeh dlm keter dia plak... masuk je opis, aku, pokyem, kintan & beb g sarap kat ZZ sup tulang naek keter pokyem... huhuhuhu

mrasalah mkn makanan yg lazat... ntah biler lah aku nak berdiet nieyh... dah mcm bahulu bentat body aku skrunk...

tghari mkn kuew teow goreng kat kedai pak janggut.. kejam sgt!!! sikit plak tu... mak ayam kintan menyumpah seranah... lalalala

balek keje tumpang pokyem g larkin ngan mak ayam kintan... jln2 kejap.. pastu balek naek bus.. nieyh lagik teruk.. dari larkin aku kena diri sbb bus penoh.. terpaksa uols...... jln plak jem... sampai je kat pekan, ujan plak... malang bertimpa2 ari nieyh...

mandi2 n tdo r...