Saturday, February 27, 2010

Majlis Pertunangan Zizie & Taufiq @ Kg Sawah, Pekan Nenas @ 26-02-2010

Semalam Majlis Pertunangan sepupu aku si Zizie & pasangan nyer Taufiq. Dibuat sempena tarikh Maulidur Rasul. Majlis secara sederhana yg berlangsung dihadiri keluarga terdekat kedua belah pihak. Seperti biaselah bile sepupu nyer majlis aku akan dipertanggungjawab untuk menyediakan segala persiapan dari segi pelamin, baju & mekap... , aku buatkan yg simple2 jer.. Manakala dari segi hantaran disiapkan oleh nenek sedara aku. Mekap Zizie kali nieyh disempurnakan oleh mak ani... layan!!!

Pelamin mini untuk tunang... xmampu lagik nak buat Pelamin Snow mcm Nony Altantuya buat..


Mekap from mak ani yg lite2 jer.. kate nyer dah 3 tahun x mekapkan org..


pose

naufal & boi

kek tunang.. SDS je uolss

rombongan pihak lelaki sedang berbincang

saat jari disarungkan cincin bakal mak mertua


boi & zizie

mak ngah, nenek sham & mak taufiq

cincin merisik & tunang

sepupu aku ngah makan


pasangan yg bertunang


Zizie & cousin, termasukla aku yg nyebok jugak...

Zizie & the family