Friday, February 26, 2010

HePPy BuFDaY - AbG sHaH @ 23-02-2010

Salam sume...mcm rase lamer x update aper2 citer kat blog nieyh.. kali nie nak story sikit pasal celebrate bufday abg shah... sepatutnyer aku yg blanje dia makan.. tapi kali nieyh dia yg mmg nak blanje aku mkn.. seperti biaselah.. tempat feverett aku menjadi pilihan iaitu kat Kukup Seafood Restaurant... Alasan nyer aku mmg suke sgt makan seafood wlaupun baru2 ni doctor ckp aku xleh lagik mkn seafood sbb alahan yg teruk.. pastu harga makanan seafood pun naik sbb masih dlm suasana raye cina konon nyer.. nasib baek sedap!! ape aku pedulik kannn.. kalo gatal2 mkn je obat.. hiks.... okey kali nieyh adalah hari ulang tahun abg shah yg ke dot dot dot.... nak tahu tanye dia sendirik

snappy2 sblum makanan smp... lapo nyer..


gtewlah berangan..


mee hoon chinesse style

baby "sotong" lemon sauces

udang goreng nestum meletops!!

bun @ roti.. bukan bun sanggul pengantin occay!!

cik ketam masak creamer

hadiah utk abg shah.. biase2 aje.. jiwang nyer kotak tu kannn

baju kemeja **katenyer nak pakai utk convo amek master nanti**


minyak wangi a.k.a parfurm Davidoff "Hot Water" (ingatan kpd korang, pakai minyak wangi wpun yg mur2. ko nak bau ketiak mcm paridah?????? gile btol busok paridah)

~~sekian terima kasih~~