Monday, February 8, 2010

Hadiah.. @ 07-02-2010

semalam terima hpone baru sbg hadiah dari sum one... wpun x berapa minat & aku menolak utk terima, si dia tetap jugak nak bg & soh aku guna sama model ngan hpone baru si dia selain nak memujuk aku.. ekceli aku blom sempat nak godek2 lagik & x berapa pasti aplikasi yg ader.. aku suke hpone yg simple & mudah nak sms.. yg byk button mmg aku x reti... cuma yg aku tahu model CSL ni buatan Malaysia, Dual Sim Card, ader Azan secara auto bile tiba waktu solat, semi touch skrin, camera & video, aplikasi internet, memori kad, Super Speaker yg kuat giler & cara guna mcm Nokia sikit2.. patern dia plak mcm Sony Ericson. Kebetulan hpone Samsung Touch Skrin kesayangan aku pun asek selalu hanging, mrasala aku guna jugak hpone nieyh.. aper2 pown tqvm kpd si dia krn susah2 bg hadiah hpone baru nieyh..

CSL Model DS303