Monday, March 23, 2009

sentap


ari jumaat @ 20hb Mac 2009 aku amek cuti sbb nak g amek gamba nikah pengantin yayang & faizal kat umah murah pekan nanas kul 10pagi... belah petang nyer plak aku nak buat pelamin ala2 garden kat bwah kanopi umah yayang... aper buat aku sentap adalah, aku nak nyewa backdrop pagar putih mak ayam amril utk pelamin yayang.. tetiba ari khamis 19hb mac nony call n bgtahu mak ayam amril dah pasang pelamin pagar kat umah org laen... walhal dah awal2 aku bgtahu mak ayam n nony yg aku nak sewa backdrop pagar putih.. tetiber x dpt sewa konon nyer dia dah terpasang kat umah org laen.. gelabah jugak aku time tuh... akhir nyer aku pujuk pengantin utk buat pelamin lain jer.. alhamdulilah nasib baek dia x cerewet.. last2 aku sewa juga backdrop silver wrought iron mak ayam amril... nah ko tgklah hasil pelamin yang telah siap aku pasang..heheheh akhir nyer mak ayam amril blanje mkn pizza bagi menebus dosa2 besar nyer terhadap aku... x baek sabotaj kwn2 tau..**larik***