Thursday, March 19, 2009

merapu sajorkk!!





Salam semua kpd semua peminat blog nieyh... **matiler... ader ke peminat?***
agak lama x update sebarang entry @ gamba2 org kawen (mengawan).. kaedah nyer aku sgt bz.. gamba pengantin coming soon occay!!! bak kate mak ayam nony "mak dah bosan tgk blog ko!!"

berani betol dia ckp mcm tuh... nak kena "gam" nieyh... dia igt pesona je leh "gam" ker? carot aku kannnnn... tu lah kan... skrg nieyh tersgtlah bz.. pasang plamen n bukak plamen x renti2.. weekend plak job gamba mencurah2 bagai mencurah air di daun keladi... lalalalala

motip nyer aku saje propah.. sentap bile mak ayam amril ckp aku pasang 16 plamen 1 minggu.. ko tahu aper jawapan aku... " xlah mak ayam, silap tuh.... kiter pasang 23 plamen 1 minggu..." ko mampu? hiks.... x baek taw!!! maner leh lawan "plamen diraja" mak ayam amril kat parit semerah hasil rekaan pak abu junior a.k.a mak ayam nony... nanti gambo nyer aku upload occay...!! nasib baek aku x buat outdoor pengantin kat tepi kubor... siot je kan.. kasik job motip nyer nak bg aku keinsafan...

nah.... gamba pengantin aku x siapkan lagik.. mrasalah korang tgk gamba aku dulu yer... **larik***