Monday, March 23, 2009

cuti2 @ 23 mac 2009

pagi2 aku dah hangen 1 badan sbb keter xleh start... nasib baek blom mandi g keje... kol 6 konon2 nak g beli sarap utk adek aku... adoooo keter x leh start plak.. mrasalah naek van je g beli sarap... penat 1 badan uolws..... huhuhuhu oleh krn keter xleh start aku pun kira EL lah.. nak tunggu bengkel bukak kol 9 am, aku sempatlah basuh kain2 meja mkn pengantin smlm yg maha kotor dan jijik itew.... igtkan bile x keje leh r tdo balek.. naseb baek pelamin dah bukak smlm.. rupe nyer byk keje nak dibuat... sempat jugak join xtvt cekpat cik azah kat blakang umah sambil2 sidai jemuran... siap pakai towel ngan headgear bersimpai kepala ala2 wanita sudan... ko mampu ke jah??? lalalalala lepas je mandi siap2 plak g bengkel.. kebetulan van aku pintu blakang dia pun dah jahanam, maka gantilah skali log pintu tu.. sempat jugak g sarap lontong yg maha x sedap kat warung cik lan.. dah le pedas, tawar, sikit pastu mahal plak... bodoHHH!!!!


ntah aper kejadah nyer, ganti battery, servis keter, ganti log pintu van semua total nyer rm 383.00... terbang duet aku.... dok umah pun bosan... layan je abah aku yg sakit tuh borak2, kasik mkn, ganti pampers & amek org tukang gunting rambut utk dia... skali dia kerok, abes botak kepala abah aku... jahanam punyer KeL_ng!!! hambek ko aku bayar rm10.. dah le org amek siap antar, nak caj mahal2 plak.. igt kan dia gunting style armani ker.... BOSAN!!!!! layan sms peminat je dlm bilek sambil berYM ngan skandal2... lalalalalal boleh gitew? nak bukak tabir bilek tdo pengantin, tapi bile call pengantin nieyh x hangkat plak... mak hayam zaza ckp pengantin ngah memantat sbb ujan2 cam nieyh sedap kata nyer.. urm... no komen uolws.. sbb aku blom kawen n masih teruna sejati... **matila propah***