Saturday, December 6, 2008

Jalan2 ke kl perabes duet.... @ 5/12/2008

beg LV utk mak aku.. kalo x belikan smthng nanti dia memekak.. so mrasalah belikan beg LV yg ala2 nieyh... naseb baek dia suke!!

skaf merangkap crown...


nieyh plak gelang tgn siap cincin skali... bling2 pengantin aku pakai...


brooch utk bakal2 pengantin aku... huhuhu mkn ati mak ayam tgk brooch nieyh.. ader jurai2.. boleh jugak buat tepek kat kepala sbg xsesory


mata cermin @ cermin mata cap ayam... nak bg syg 1.. hehehehe


jam barbie utk atira & jam Ben 10 utk eppy n aboy

beg silang LV utk aku.. hehehehe


Hurmmm nak story ar skit kan.... aku x plan pun nak g kl nieyh... tetibe mak ayam kintan last minit ajak g kay el.. terpaksa lah aku cuti kecemasan... pagi2 kul 6.45am dah naek bas konsortium dari skudai terus ke kay ell... sbb fenat kan.. aku tdo je dlm bus... sarapan pun x sempat nak beli sbb pagi2 kala mmg xder jual sarap kat skudai tuh...

sempat jugak2 bercekpat kejap.... sampai kay ell je dah kul 10.30... ekceli tujuan utama mak ayam nak g kay ell nieyh sbb nak beli tudung munawwarah.. tampat nyer kat TTDI (tmn tun dr ismail).. jauh kater nyer. g masjid jamek dulu mkn beger king.. tanyer2 teksi semua x sanggup nak g sbb maybe jalan jem.. koser tawww!! last tanyer je org kat star lrt.. dia soh amek putra turun kelana jaya pastu amek teksi.. akhir nyer sampai jugak kat TTDI tu.. mcm Hanjs!! sbb org laki2 x dibenarkan masuk tempat jual tudung tuh.. kononnyer si wanita2 muslimah nieyh nak try tudong... mrasalah aku dok sorang2 kat luar...

lama sgt plak mak ayam pilih tudung...rasanyer sejam ader kot.... nak ke kl plak terpaksa naek bus rapid kl... berdiri aku dlm sejam sbb bus penoh... pastu jln jem plak... dah le x makan lagik.. sampai je kat kl sentral naek putra ke masjid jamek semula... kat masjid india lah aku shoping2 sakan... g semua house beli xsesori pengantin.. lepak kat kopitiam sambil mkn2 katanyer.. pas je mkn aku g city one plaza tgk2 brg2 pengantin lagik... x beli sgt pun sbb mmg ngah bajet... pastu mak ayam ckp kwn kiteorg si faezah kerak dah nunggu kat Ariani butik... g plak sana sbb mak ayam nak tgk tudung lagik.... racun nyer racun mak ayam beli lagik dua helai tudung Ariani dgn harga RM 150. Ariani nieyh konsep nyer sama ngan tudong munawwarah.. brand je laen...

lepas je g Ariani g plak Maidin masjid India utk tgk2 jer... aku mmg dah fenat giler... lebey kurang je tgk terus g terminal star masjid jamek utk ke plaza rakyat. mrasa nunggu bus 1 jam.. kul 9.30 naek bus n terus balek jb.. dlm bus tdo memanjang... sampai skudai dah kul 2.. bus pun lembab giler.. amek keter terus balek umah.. sambung lagik tdo.....................