Thursday, December 18, 2008

Entry Merapu

Sekian lama x update sebarang story pasal aku kan... maklum jelah, skrunk dah ujong tahun, maka byk giler keje2 kat opis... balek umah plak sebok ngan bridal & pasang pelamin... weekend ader je keje2 ngambik gamba nikah, tunang n kahwen... alhamdulillah rezki aku n kuarga..

bile dah penat sgt dgn cuaca x menentu mula lah asek nak demam jer... naseb baek stok ubat ader.. syg aku pun asek bz je sampai aku pun dia mcm x pedulik lagik.. ckp asek bz tapi bile aku kol asek tgk dvd.. kdg2 risau jgak adekah dia dah ader yg laen @ dah tawar ati kat aku.. huhuhuh nak tanye lebey2 nanti takot kena marah plak... pastu jadik gadoh.. tu yg aku xnak...

bile masuk opis plak, bos asek tanyer pasal report & target yg mesti capai utk tahun 2008 nieyh.. tu yg x sempat2 nak berstory kat sini... nak ber YM pun dah jarang2... so harap kwn2 paham lah dgn penjelasan aku nieyh.. bukan sombonk, tapi bz yg teramat sgt... aper2 sms @ koling2 jelah kalo rase2 rindu kat aku ***matile perasan lebey******* hahahahaha

***nak ucap time kaseh kat:-

1) mak ayam kintan - sbb nyer wpun lambat dia bg jugak hadiah kat aku (tali leher beli kat HP)

2) mak ayam zaza - sbb nyer percaya kat kebolehan aku pasang pelamin n sewa pelamin aku.

3) kwn2 opis - sbb nyer sudi dgr citer bodo aku n blanje aku mkn - RAWA, Yew's Cafe & Hua Mui....

4) family - sbb nyer paham dgn kepenatan aku & same2 bantu utk carik rzki..

5) syg - sbb nyer paham kerja aku & sanggup susah2 temankan aku g amek gamba wpun terpaksa