Wednesday, January 20, 2010

Dedikasi utk sume kwn2 baek .. cyg uolss


Kawan,
janganlah diikut hati yang gundah,
kerana ia mengundang nestapa,
jangan dikenang barang yang sudah,
biarkan ia pergi,
merdekakanlah diri.
kawan,
dalam hidup ini,
ada turun naiknya,
ada pasang surutnya,
ambil iktibar setiap perkara,
berfikiran positiflah setiap masa,nescaya,
kau tidakkan berkeluh-kesah,
walau apa ujian yang mendatang,
kau akan tetap hadapinya....dengan hati tenang.
kawan,
menilai janganlah dijadikan tabiat,
kerana ia boleh meruntun persahabatan,
mencarik percintaan,
meregang hubungan silaturrahim....sesama insan


to all my friend, tqvm kerana persahabatan yg terjalin selama nieyh.. luv u 4ever...terlalu byk kenangan suke duka ngan uols.. tu yg aku wat entry khas utk kwn2.. tetibe je teringat kan kwn2... maafkan didie kalo ader salah silap erk...

this is my best friend forever... seorg yg tegas, funny, x lokek, kuat mkn & peneman setia aku kemana je... tempat mendengar masalah & weols terlalu byk lalui suka duka bkawan sejak 2003. bkongsi minat yg sama iaitu kuat mkn, kuat shoping & kuat semangat...tq mak hayam kintan...



cik ngah avon - byk tolong aku buat pelamin time2 terlalu bz & sukar dlm idup.. kuat loyarrr buruk & kuat sms.. hu3 tq angah...

Mak Hayam Teratai a.k.a Linda - my best friend yg byk bg semangat, funny, cantik & x lokek... teman chatting time xboleh tdo.. mak hayam besar masai & ader bisnes sendirik selain Paperdoll. garang mcm rimau... tapik hati baek... mulot je bising... best kwn mak hayam...

Miss jada jade - minah singapore...kenal dlm dunia cyber. sorang yg amek berat pasal kwn & x sombong... seorang diva paperdoll yg tersohor kat spore & malaysia.. tq jada

Miss mira - seorg yg periang wpun kdg2 gedik.. hu3.. anak ayam teratai yg berbakat dlm dunia paperdoll.. seorg fesyen designer..

Miss Lulu @ Bra - selalu merujuk pada aku pasal "suami" nyer. seorg yg sentiasa heppy, berbakat dlm bidang fesyen, mekap pengantin dan paperdoll.. abg syg adik...

Leha - selalu bantu dlm dunia bridal... nanti ko kawen, didie sponser baju k.. tq leha

Mak Hayam Gee - orang yg byk menaikkan nama Andaman Ani's sejak tahun 2004. time tu sume Job bg kat Gee.. aku adalah tempat dia rujuk pasal "laki" .. hu3.. tq MA Gee.. jasamu tetap dikenang..

Carl Harm a.k.a Ratu Gunung Pulai - seorg teman yg setia, teman gos2, pendengar masalah, x lokek & klako. teman carutan dlm YM, wpun mulot ko mcm longkang, aku tetap x kewsah... cyg ko mak hayam..


afiq @ afiqah - adek2 telok kerang yg gebu.. matilar~~ seorg budak poyo tapik baek hati.. kdg2 suke citer masalah nyer kat aku & teman sms... teman lepak kat tambak... hu3. cyg afiq

Datin Sheeda - mekap artist yg berbakat. skrg dah jadik mekap artis, so dia bz je selalu... jurusolek time adek aku kawen

geng2 BTN tahun 2008.. yg selalu chat YM adalah suzana & whaeda.. teringat kenangan dulu2 kan.. hiks..

ieja mok - kenal sejak tahun 2006.. seorg kwn yg x lokek, suke mkn, suke msk & suke shopping kasut.. dah mcm adek sendirik.. aku tpt dia citer segala masalah & suke gos2... gambo kat Awana Kijal 2007

lie - budak deco2. kenal sejak 2006. berbakat & berpengalaman sbg juru hias dewan kawin & jurusolek sekitar singapore & Jaybee.. gambo ni tahun 2007 kat Mid Valley bsama2 kintan...

beb - kawan sejak tahun 2004 (amal pro) & akhirnyer 1 opis tahun 2005.. seorg yg suke mkn & blur2.. minat karaoke & tahu tpt makanan sedap..
awe - mamat klate yg kdg2 aku x paham dia ckp aper... kenal sejak 2007. kena ketok baru ikut ckp.. he3 awe adalah saluran aku & the gengs dapatkan maklumat dari sibusok... agen perisik puak pemisah
**gambo kat Telok Chempedak tahun 2007**
Nony - kenal sejak tahun 2002. seorg mekap artist yg berbakat besar & byk membantu Andaman Ani's.. teman sms, YM, gos2 & teman lepak kat Tambak. kuat sentap, kuat carut tapik kejap jer.. hu3.. cyg nony!!

Abg dol - mamat klate.kenal sejak 2002. byk bantu tlg pasang pelamin, teman g makan mlm2 & teman bersosial... kuat merajok wpun dah kertu..

makjinah -kenal sejak 2003. seorg yg byk bg nasihat & berkongsi minat suke makan.. anggap mcm mak sendiri.. garang, tegas tapi byk memberi tunjuk ajar.. rindu saat2 g mkn samer2..

song - kenal tahun 2007. kwn baik kat kl. tempat aku rujuk masalah2 kat HQ dulu.. suke bkwn ngan budak2 melayu

Geng2 Adli Bridal - Adli, Fiena, Lin, Sheeda. x lupe jugak dino... gambo time adek aku kawen..


Pokyem - kenal sejak 2003. suke bantu kwn2, x lokek & ada sifat seorg pemimpin.. seorg yg tegas, kuat mkn, garang tapik akan hepy bila bsama puak pemisah.. gambo bulan jan 2010

hema @ rentong - kenal tahun 2008. selamba & suke bergurau, kuat makan & suke wat hal sendiri.. teman lunch & lepak balik keje..

ain - kenal 2009.. asal kota tinggi. selalu teman lepak time lunch, balik keje & gos2..


E-one - salah sorang my mekap artist yg rajin & semakin diminati oleh pelanggang.. suke buat lawak & tempat dia menceritakan masalah "couple" dia... hu3..

** kpd sume kwn2 aku, mintak hampun kalo gambo uols xder.. tu makna nyer kiter x penah gambo samer2 ler.. jgn kecik ati.. korang pun kwn baek aku jugak kecuali sibusok yg aku x maafkan smp biler2**

"tanpa kawan, hidup x bermakna & x meriah, hargailah kwn uols sume... sedangkan lidah lagik tergigit, ape kan pula ngan kwn2.. time susah kwn la yg byk membantu.. hmuakhhh ( * _ * )"