Wednesday, November 4, 2009

Hepy bUFdaY To mE @ 04/11/2009 @ 28 tAHun


Alhamdulillah... smp ari ni aku masih bernyawe & masih sempat menyambut ulang tahun kelahiran aku yg ke 28 tahun.. umo dah byk sgt rase nyer... Alhamdulillah.. rezeki yg Allah S.W.T bg membuatkan kehidupan aku semakin selesa & stabil.. Cuma skrg sedikit emosi terganggu sbb masalah kat opis tapi mujur ader kwn2 sehati sejiwa & sehati berdansa yg faham & sanggup samer2 tempoh segala dugaan.. Semangat setia kwn & perjuangan korang sentiasa bersama2 aku... Luv uolls 4eva..

Tq very2 much kat teman2 ( wan, zalie, afiq, altantuya, abg dol, mama lynda a.k.a sopea, mak hayam zaza, miss lulu lafedra, watie, mama nomi a.k.a kaknet, epul mitsumi, mak hayam kintan, ariq imegresen, mak hayam amril & byk lagik) & insan tersyg (mak, abah, mama, ayah, epy, my heart & adik2 aku) sbb wish bufday kat aku.. Ari nie aku saje amek cuti keje sbb nak puaskan hati rehat n tdo kat umah. Nak lari dari segala masalah kat opis yg selalu buat mood aku x gembira...