Monday, November 9, 2009

Bufday Epy @ 08/11/2009 @ kat umah

Salam sume.... smlm 08/11/2009 bufday adek aku si epy.... weolls 1 kuarga xder plan pun nak buat bufday party utk dia sbb sume bz ari ni.. maybe mkn2 utk family jelah kot.. rupe nyer pagi2 dia bgn tdo, dia dah buat card utk jemput kwn2 dia... patut r nampak bz je.. dia buat tulis tangan siap guna colour pencil buat card.. maklum la dia jenis hyper.. pastu siap hantar kat umah kwn2.. aku pun x tahu dia wat mcm tu... bile balek je dari job kat umah pengantin kol 6 petang... dia ckp dah jemput kwn2 dia utk bufday party kol 8 pm. kelam kabut aku dgn penat2 g beli kek, jajan, nugget n mcm2 lah.. mak aku plak sebok nak goreng meehoon. sume jadik kalut... alhamdulilah tepat kol 8 sume ready utk diraikan... "heppy bufday utk epy, along syg epy, jgn nakal2 n jadik budak yg baek2"
naufal pun dtg.. tapik tdo je... gebus nyer pipi dia...

epy & the gengs...

makanan pun ala kadar je... mee hoon, nugget, kek, jajan & air sirap.. teringat zaman kecik2 dulu.. mmg trademark kalo bufday party mesti ader makanan mcm nieyh..

kek SDS je uolls... sume last minit..

sume nie anak2 jiran... tu pun separuh je dtg...

nielah adek aku "epy' comel kan.. cuma itam sikit je.. he3.. soh tukar baju yg molek sikit pun xmoh..

bufday card from kwn2 epy... klako erk.. budak2 mmg kreatif...