Thursday, February 12, 2009

Majlis Kawen Lee @ Bakar Batu @ 31/01/2009 (mlm berinai)

31/jan/2009 lepas, aku g umah kwn kawen.. nama nyer lee. si lee nieyh plak adalah salah sorang pak andam jugak... nak diringkas kan citer... pak andam kawen.... hehehehehe nama bini nyer farah... aku telah sponser baju2 untuk majlis belah pompuan... ader baju jawa sepasang, lengga merah hati, kimono merah n xsesori... time tu aku x g sbb ader job jugak..



majlis umah lelaki pun boleh tahan grand jugak.. pelamin, deco semua pengantin lelaki yg pasang... dgr citer pelamin sangkar baru buat harga rm 6 hebu... mekap plak di import dari singapore.... sedare lee kata nyer... boleh tahan jugak lah mekapnyer... mlm tu aku g ngan abg dol ngan angah.... siap ader berianai segala kat umah pengantin lelaki nieyh.. aku mmg nak sponser gamba, tapi mlm tu x bawak camera sbb x tahu plak ader berinai.. plan nak lepak2 je... so aku pun snappy2 lah pakai camera si pengantin nieyh...





tetap aku nak sebok bgamba... yg tengah tu abg dol, yg berjaket segala time2 bawah spotlite tu angah... ahahaha