Wednesday, November 5, 2008

nak citer skit pasal besday aku @ 4/11/2008.. dah masuk 27 tahun umo aku.. rase mcm dah tue plak... hehehehe... my luv buat surprise time balek keje dgn aku pun x mandi... bwk g mkn, g jalan kat danga bay & celebrate plak kat umah ngan family... mekaseh syg.. dady syg kamoooooooo...

hadiah dari org yg tersayang... mekasih mamy... dlm nyer byk benda rupenyer..

jam tangan ellesse warna orange.. suke sgt... mmg dah lama nak jam nieyh.. x sangka plak mamy belikan dady.. mahal jugak tu.. kalo x silap RM899/=

beg silang john langford...

baju kemeja belang2...

aku g dinner ngan tersyg kat yew's cafe... mkn chicken chop ishitaki

my luv plak mkn spaggeti meatball... sedap plak tuh

mocha ice blanded....

hot cappuccino.. sedap tapi nak muntah sbb aku x biase minum jenis kopi2 nieyh

@ yew's cafe


sampai senget2 mulot aku mkn.. tu makne nyer sedap.. lalalalala


@ danga bay lepas dinner



heppy besday to me...!!! hehehe apple crumble cheese cake from secret recipe



sempat juga tgk camera kannnnnnnnnnnnn



tiup jgn x tiup!!