Friday, November 21, 2008

Jam Tangan G-Shock baru & minat baru


baru2 nieyh aku tgk adek aku yg kecik suke main keter HOT WHEELS... ader byk jugak aku belikan dia... huhuhuhu.. so dtg r minat nak kumpul keter2 mini nieyh... nampak menarik r plak... tu yg skit2 skrg nieyh ngah kumpul... nanti kalo dah byk aku update lagik pasal entry HOT WHEELS..


baru2 nieyh (19/11/2008) aku g larkin ngan mak ayam kintan, x plan pun nak beli aper2.. teman mak ayam beli jeans jer... tgk2 kat kedai jam mcm berkenan sgt kat jam G-Shock putih nieyh.. harga asal nyer RM 329.00.. lepas tolak diskaun n join VIP member kat kedai jam tu dpt r harga RM220.00.. hehehe byk jugak diskaun sbb kat kedai lain x dpt harga mcm tuh... pas je beli terus nyesal sbb duit dah abes.. lalalalalala.. tapi suker sgt sbb jam nieyh nampak stylo dengan warna putih nyer... ***putih itew suci*** opSSS!!!