Sunday, December 12, 2010

Merembak ke KL @ 7-9 dis 2010

helo sume... saje je nak kongsi citer yg aku & kwn2 g jalan2 ke kl sempena nak abeskan duit simpanan.. boleh gtew? ekceli plan kali saje je utk jln2 ilangkan kusot kat kepala yg ader nie... sambil2 shopping & berehat katenyer... trip kali ni g ngan kintan, lynda & abg syah... meriah sundell~~ weols g hari keje, so xlah sesak beno bandar KL nieyh kan... puas la jugak shopping2 bagai.. so korunk tgk2 la pic aku & the geng








Petaling str8







asek2 muke ni je interprem.. koser~~

mkhayam lynda dah mcm vanita piliphine

penjual & pembeli



sempat ngepose ngan pengkid jual spek mata..


shoping kat petaling str8. konon2 jer





kat hentian Pagoh.. time nak balik..



matieeeee~~ jelmaan mahsuri

ketam telor masin kat Hokaido Restoran



tunggu monorel plak. masih nak ngepose

balek bershopping

















pose dulu sblum g krokeh




tempat karok kat Red BOX Loyatt


Tetap nak guna IC aku kannnn~

kintan nyanyi lagu "aku takot anjeng"












seniwati sepanjang zaman... kintan~~ saripah aini pun nanges




sume mmg hebat belaka bila nyanyi







mintak mahap terpaksa buat muke tampal sbb mmg feeling abes time nyanyi





tempat menginap



kakak2 lama kalo dah ngepose

sarapan pagi weolssssssss kelas kan walaupon setahun skali


nielah awek aku~~~ "mkhayam lynda terapong"