Friday, November 5, 2010

Bufday aku yg ke 2* tahun @ 4 nov 2010


selamat menyambot hari ulang tahun bg aku yg ke 2* tahun.. matilar rahsia~~
kpd sume kwn2 Facebook, sedare mare & sume kwn2 yg wish melalui FB, sms dan call, jutaan terima kasey diucapkan krn masih sudi igt & terus bkwan ngan aku.. istimewa skali buat awek aku lah.. hikss... mmg x suke nak celebrate bagai nieyh.. tapi mimah & yusrina saje dtg butik dgn membuat kejutan cake segala.. tq uolsssss.. belah petang nyer plak g mkn2 kat Yew's cafe taman perling ngan abg syah, mimah & kak yusrina.. ader lagik cake!! terharu & malu sgt bile ader nyanyi2 buzday mcm tu.. **sambil terfeeling kanak2..** kau ader?!! belah malam nyer plak mkhayam kintan & makhayam linda dtg kat butik wish jugak n lepak2 cikpat & g makan lagik.. puas la nyawe.. btw aku mmg terharu, suke sbb ader kwn2 yg baik mcm korang.. muah3... syg uolssssssssssss

cake from mimah. cheese macadamia from lavender




matieeeeeee mata cam gtew






sedap betollll




molek kau nak!!

ratu lensa x mmg bise


matie erk makan cam gtew

sesuatu sgt tau~~



potong cake kali kedua



cake mango cheese dari abg syah buatan Lavender

sempat lagikkkkk walaupon

kaknam dah datang membawa gosip


antara hadiah2 yg dapat walaupon kertu

minyak wangi HUGO BOSS supaye xder lagik bau2 katak

beg dompet Sembonia **bukan sembosnia

jam - kesukaan **i like

mcm2 beg

tudiahhhh ayat2 cinta

buzday card dari awek