Saturday, June 19, 2010

Majlis Persandingan Fairuz & Madihah @ seri merlong @ 19 jun 2010

salam uolsss... kembali bersiaran dihujung minggu dengan kerja2 dalam bidang andaman & foto... minggu nie aku dpt job last minit dari MBG untuk foto pengantin kat Seri Merlong, Rengit. tqvm byk2 buat kakak amrillah & teams.. time nak g majlis nieyh cermin keter aku pecah kat kg sawah.. terpaksala patah balik n hantar kat bengkel.. sib baik abg shah free time tu n sudi nak ngantar aku kesana.. tqvm. Pasangan pengantin kalio ni bernama Fairuz & Madihah & job kali ni adalah majlis sambut menantu... uols layan jelah dulu pic2 nieyh erk..

Pakej: Mumtaz Bridal (MBG)
Mekap: Nony Altantuya
Foto: aku ler... kau ader???!! he3


nony bersama peminat katenyer..

barisan org2 kuat. dari kiri:- Phat, Nony & Abg syah (dreber aku hari tu) he3


mcm ader sesuatuh yg berlaku.. he3

pengantin memakai barang kemas terbaru keluaran limited edition "musim panas" khas utk MBG saje.. hiks

singgahsana indah fresh flower gubahan nony altantuya

















sebelom balik pose kejaap... kau ader!!? he3