Monday, August 31, 2009

Selamat Hari Kemerdekaan ke 52 tahun Malaysia



Hello sume.... Firstly didie nak Ucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Malaysia yang ke 52 Tahun buat seluruh rakyat Malaysia... Semoga Hari Kemerdekaan kali nieyh akan membawa perubahan yg lebey baek pd diri kiter sume... bersama2lah kiter kibarkan Jalur Gemilang...



Sempena malam merdeka semalam, aku pun kuar lah ngan member2 lepak kat Sea Side Pontian... wpun bulan pose, tapi ramai nyer org dtg sama2 dok melepak2 wpun xder aper2 sambutan yang diadakan kat peringkat daerah..
Ader jugak lah story HOT yg berlaku.. sebelum g sea side, aku lepak kat Kharina Cafe ngan Epul, E-one & my darling... weols lepak kejap je sbb nak amek One Drop Perfume yang epul jual.. nak dijadikkan citer, altantuya & the gengs pun datang jugak... tapi dorang sentap kot sbb aku dok semeja ngan Epul... terus larikan diri kata nyer... Kesah lama diks.... perlu ke dikenang2???? sedangkan epul dah mahapkan ko!! aku jugak yg jadik mangsa konon nyer dah xnak kwn ngan aku sbb aku nieyh dok semeja ngan epul...


gitew lah jadik org erk... putos nyawe.. mcm adek2 potong merajok segala... boleh plak dia ckp aku kekwat sbb x menyapa dorang!!! yg dia tuh dtg trus larikan diri n x menyapa aku boleh plak erk.... very the.......... now skrg aku konon2 nyer kena sumpahan la... xnak kwn xper.. ader aku kesah?????


KESIMPULAN @ KEBELITAN NYER:- jgn pentingkan diri sendiri, kawal ego anda, jgn cepat buang kwn & jadilah insan 1 Malaysia memupuk semangat perpaduan & setia kwn.. **larik****